lauantai 5. heinäkuuta 2008

Uusi paketti saapui




Jihaa, Ben nye-tilaukseni saapui. Tilasin taas vaihteeksi Ben nye mattaluomivärejä. Todella tylsä tilaus, mutta olen jo pitkään aikonut tilata tumman ruskeita mattaluomivärejä todella tramaattisiin iltameikkeihin. Luomivärien lisäksi tilasin kakkumeikkivoiteen ja kaksi sivellintä. Kakkumeikkivoide oli lähinnä kokeilu, sillä minulla ei aikaisemmin ole ollut vastaavia tuotteita käytössäni. Meikkisiveltimet, jotka tilasin ovat samanlkaltaisia mitä minulla jo on entuudestaan, mutta erikokoisia.
Heti päästyäni kotiin postista minun oli pakko päästä kokeilemaan uusia tuotteitani. Aloitin kokeilu kakkumeikkivoiteesta, jota kokeilin vain kuivana, jotta näkisin alustavasti sen peittävyyden. Meikkivoide oli sävyltään sopiva nykyiselle ihonvärilleni ja peitti ihon pienet virheet. En usko, että minun tarvitsee koskaan käyttää sitä kostutettuna peittävyyttä ajatellen. Käyttämäni sävy on nimeltää Navajo Sand ja se on tarkoitettu vaalealle iholle. Valitettavasti tämäkään Ben nyen tuote ei sovellu päivittäiseen käyttöön, koska sisältää monia ihohuokosia tukkivia ainesosia.
Pitihän minun tietty noita luomivärejäkin päästä kokeilemaan. Luomivärit ovat nimeltään Peach, Espresso, Dark Brown ja Banana. Tuo peach on aivan ihanan herkullisen näköinen pakkauksessa, mutta vähän turhan haalea luomella. Usko kuitenkin, että peach-sävyä tulee ainakin näin kesäisin käytettyä. Espresso ja Dark Brown ovat lähes identtisen näköisiä toinen vain hieman lämpimämmän sävyinen kun sitä laittaa luomelle, hieman harmittaa. Molemmat sopivat kuitenkin erinomaisesti esim. luomivärirajausten tekoon. Banana sävyä en vielä missään meikissä ehtinyt kokeilemaan, mutta iholla se näyttää käyttökelpoiselta sävyltä.
Olen todella innoissani kahdesta uudesta siveltimestäni, sillä nyt minulla on sivellin myös voideluomiväreille, jota minulla ei ennen ollut. Jos jostain saatte käsiinne Ben nyen siveltimiä kannattaa hankkia heti useampi, sillä ne ovat todella hyvä laatuisia, ainakin nämä nestemäisille meikeille tarkotetut.
Asiasta kolmanteen, minun kosmetiikan ostolakko on pitänyt siinä määrin, että olen vain ostanut ihotautilääkärini määräämät voiteet, en muuta. MUTTA, olen ostellut entistä enemmän vaatteita alennusmyynneistä. Pitää varmaan kohta esitellä niitäkin tässä blogissa, kun joka paikasta tursuaa uusia vaatteita. Taidan korkeintaan tehdä pari postausta vaatteista, jos sitäkään.

2 kommenttia:

Poff kirjoitti...

Mistä olet tilannut näitä tuotteita ja paljon ne suunnilleen maksavat? :)

Anne kirjoitti...

Kaikki Ben nyen tuotteet olen tilannut ebayn kautta osa on FUN HOUSE THEATRICAL COSTUMESista ja osa on DJCE Costumesista molemmat on ebay-kauppoja. Viimeisin tilaukseni oli tuolta DJCE:stä, koska siellä on halvemmat postarit ja ne merkkaa tuotteiden arvon pienemmäksi pakettiin, jottei ne jäis tulliin. Muistaakseni luomivärit maksoivat noin 6 dollaria kappale ja meikkivoiteet noin 7 dollaria ja postarit päälle noin 12 dollaria. Postarit ovat pienemmät per tuote, jos ostaa enemmän. DJCE:ssä on kuitenkin paljon pienempi valikoima kuin FUN HOUSE THEATRICAL COSTUMESissa, josta kannattaa tehdä isot tilaukset. Ennen tilauksia kannatta ladata Ben nyen nettisivuilta kuvasto, koska esim. DJCE:ssa ei ole tuotekuvia. (Ben nyen tuotteista on hyvin infoa www.makeuphouse.net sivuilla, jos haluat enemmän tietoa tuotteista)