lauantai 19. heinäkuuta 2008

Heräteostoksia... Taas

Apua, mua ei siis saa enää päästää kaupungille. Tein taas heräteostoksia. Minun oli tarkoitus vain ostaa silmämeikin pohjustusvoide eikä mitään muuta. Nähdessäni alennuskorit niin eiköhän minun ollut taas pakko penkoa ne läpi. Annoin lopulta periksi hamstraushimolleni ja mukaan korista lähti solariumgeeli ja huulten volumizer (siis en mitenkää ois voinu elää ilman näitä, heh heh... en muuten saa edes käydä solariumissa kun oon tällä lääkityksellä). Heräteostosten lisäksi ostin Isadoran Eye Shadow Fixin, joka on muuten minun ihka ensimmäinen silmämeikin pohjustusvoide.



Pääsin tänään kokeilemaan tuota Isadoran Shadow Fixia ja se oli aivan ihana. Meikatessa minulla yleensä meikkivoide ehtii kerääntyä luomivakoihin ennen kuin ehdin edes silmämeikkiin, mutta pohjustusvoide pysyin täydellisesti paikallaan ja silmämeikki onnistui hyvin. Meikkauksesta on nyt jo ainakin 5 tuntia, mutta silmämeikki on pysynyt täydellisenä, vaikka olen välillä "hikoilut". Siispä en voi kuin lämpimästi suositella Isadoran Shadow Fixia.



Olen onnistunut kokeilemaan toista heräteostoksista, Max Factorin Lip Volumizeria. Tuote on mielestäni mielettömän "hauska", sillä se pistelee mukavasti huulilla ja se tekee huulista mielettömän pehmeät. En kuitenkaan menisi vannomaan, että huuleni olisivat olleet yhtään sen isommat kuin ennen Lip Volumizeria. En kuitenkaan ole pettynyt ostokseeni, sillä sain sen niin halvalla etten odottanutkaan sen kummempia tuloksia.







Ihmettelette varmaan miksi ostokseni ovat Kevin Aucoinin Making Faces meikkiopuksen päällä. Syy tähän on se, että kuva on otettu "viikkokämpässäni" eikä minulla poloisella ole siellä yhtään pöytää ja tuo muovimatto, joka taustalla näkyy on mielestäni erittäin ruma. Asiasta toiseen, olen joskus aikaisemmin esitellyt kaksi muuta meikkiopustani, mutten tätä Kevin Aucoinin tekelettä. Voisin esitellä jossain vaiheessa esitellä opuksen, ehdin perehtyä siihen uudelleen.



Olen ilokseni huomannut, että postauksiani on yhä useammin kommentoitu. Monet kosmetiikkatuotteet ovat suunniteltu juuri tietyn tyyppiselle iholle ym. ja sen vuoksi tuote voi toimia minulla täydellisesti, mutta jollakin toisella tuote ei toimi ollenkaan. Tästä syystä kommenttinne ovat tärkeitä, sillä on hyvä saada useita mielipiteitä ja otan jatkossakin mielelläni vastaan kommentteja ja mielipiteitä postauksistani ja niissä esiintyvistä tuotteista. Kiitos kaikille, jotka ovat kommentoineet postauksiani. Joo joo, meni vähän turhan vakavaksi, heh :)

Ei kommentteja: