perjantai 11. heinäkuuta 2008

Samplet saapuivat...

Aamuni alkoi tosi kiireisissä merkeissä, olin vahingossa lyönyt herätyskelloni pois päältä ja nukkunut 1,5 h pitempään kuin aikomus oli. Onneksi minulla on joustava työaika, joten en sentään myöhästynyt, mutta kiire tuli. Työpäivä alkoi takkuillen, sillä silmäluomeni olivat taas turvoksissa. Työterveyshoitajan diagnoosi oli, että minulla on silmäluomen tulehdus, joka oli uusinut koska edellista ei ollut hoidettu kunnolla pois (siis sain ekalla kerralla vain muutaman kertakäyttöputilon silmätippoja). Niin eikä tässä vielä kaikki olen kaiketi syönyt jotain kovaa, joka on irroittanut väliaikaisen paikkani osittain, sillä hammastani särki vähän väliä.



Kahvitunnilla pirautin avokilleni valittaakseni kehnoa oloani ja kysyäkseni viikonlopun ohjelmastamme. Kullallani oli minulle sellaisia uutisia, jotka piristivät totisesti päivääni, mineraalimeikki sampleni ja uusi palettini olivat saapuneet. Sitten en meinannutkaan koko loppu päivänä saada enää mitään aikaseksi, kun oli jo niin kiire kotiin... niin siis tietenkin kultani luo.



Vielä en ole mineraalimeikkejä ehtinyt testaamaan, mutta arvostelut ovat tulossa tuota pikaa. Luomiväriarvostelut saavat luvan odottaa paranemistani. Ihan sydäntä särkee, kun joutuu tuon tulehduksen takia heittämään pois kaikki maskarat, joita on tullut käytettyä viime aikoina. Ostin juuri pari alesta ja tyhmänä menin kokeilemaan niitä, nyyh.



Everyday mineralsin foundation samplet

Ei kommentteja: