sunnuntai 24. elokuuta 2008

Kenkäkaappini vol. 2

Tein, joku aika sitten, muutamia löytöjä alennusmyynneistä. Valitettavasti kelit ehti juuri kylmetä ja nämä ihanuudet jäävät odottamaan ensi kesää. Eli tässä olisi kakkososa kenkäkaappini sisällöstä.


Rakastan käyttää kesäinen "släpäreitä" ja olenkin kuluttanut muutamat piecesen släpärit puhki siis kirjaimellisesti. Niinpä olikin taas aika ostaa uudet ja onneksi ne olivat vielä tarjouksessa. Hinnaksi taisi jäädä vain 5 euroa. Nämä släpärit ovat niiiiiin söpöt. Saa nähdä kuinka kauan nämä ovat valkoiset, heh.




Toiset alennuksesta löytämäni kengät ovat Clarksin sandaalit. Olen täysin koukussa Clarkseihin, sillä ne sopivat jalkaani täydellisesti. Olen normaalisti huono käyttämään korkokenkiä, mutta stettuani ensimmäiset Clarksini olen kättänyt korkkareita päivittäin.


Olen yrittänyt katsastaa Clarksin talvikenkävalikoimaa, mutta vielä en ole löytänyt talvikenkiä, jotka miellyttäisivät silmääni. Niin ja Clarksien hinnalla talvikenkien pitää todella olla täydelliset.





Niin tosiaan nämä sandaalit ovat väriltään "pinkit". Saa aika tarkasti katsoa, jos näistä kengistä tulee ensimmäisenä se pinkkiväri esiin.


Tänään olisi tarkoitus yrittää laittaa itselleni folioraitoja. Olen lykännyt tätä rupeamaa jo useamman päivän ja meinannut varata kampaamoon ajan. En nyt vaan millään raski sijoittaa taas kampaamokäytiin varsinkin, kun se tulee niin kalliiksi pitkien hiusten omistajille.

Ei kommentteja: