tiistai 20. toukokuuta 2008

Todellinen satsaus laatuun

Meikkipussin tärkein sijoitus on kunnon meikkivoide ja olen jo vuosia metsästänyt sitä täydellistä. Aika lähelle olen jo päässyt tällä Diorin Forever meikkivoiteella. Käytän sävyä 020, joka on talvi-iholleni hieman liian tumma, mutta kesällä täydellinen. Meikkivoide on koostumukseltaan jouksevaa ja tuntuu iholla kevyeltä, mutta peittää silti ihovirheet vain isompien ongelmien kohdalla joutuu turvautumaan erilliseen peiteaineeseen.
Syön tällä hetkellä acnelääkettä nimeltä roaccutan, joka herkistää auringolle. Tämän vuoksi yksi tämän meikkivoiteen parhaita ominaisuuksia on mielestäni suojakerroin 25, jonka vuoksi en tarvitse erillistä aurinkorasvaa päivittäin.
Olen myös positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin kyseinen meikkivoide on sopinut minulle lääkekuurini eri vaiheissa. Kuurin alussa minulla oli rasvainen/sekaiho ja nyt minulla on erittäin kuivaiho.
Ensi talvena ajattelin kokeilla jotain toista meikkivoidetta. Olen kuullut paljon hyvää Lancomen Taint idolista ehkäpä kokeilen sitä seuraavaksi.
Kuvan lainasin StrawberryNetin sivuilta.

Ei kommentteja: