sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Yves Rocher

Toissa päivänä kierrellessäni kaupoissa eksyin Yves Rocher:in kauppaan (oli varmaan tosi tylsää, hah hah). En ole yleisesti ottaen mitenkään innostunut kyseisen sarjan tuotteista ja viimeeksi olen varmaan ostanyt kyseisen puljun tuotteita kun olin alle 18. Silloinkin vain siitä syystä, että sain kotitilauksella "huijattua" äitini ostamaan minulle kosmetiikkaa... siis äitinihän ei silloin vielä meikkanut lainkaan ja hänen mielestä meikit & muu kosmetiikka oli turhaa rahan menoa eikä siksi suostunut ostamaan minulle marketeista kosmetiikkaa, no ainakaan niin paljoa kuin oisin halunnut. Juu, mut älkää käsittäkö väärin en mä niitä tilauksia "ilmaiseksi" saanu aina oli joku, koira haudattuna ja jouduin maksamaan ne työllä.


No niin mennäänpäs itse asiaan eli eksyttyäni kyseiseen putiikkiin huomasin, että osa tuotteista, pääasiassa meikit, olivat alennuksessa. Alennukset olivat vielä ihan hyviä, useita tuotteita 1,90-3,50 euron hintaan. Kuulemma uusivat meikkisarjoja ja sen vuoksi nykyiset tuotteet myydän halvalla pois uusien tieltä.


Itselleni mukaan tarttuivat ns. nude huulipuna ja vaaleanpunainen kajal-kynä (3,50 ja 1,90 euroa). Kuvia ei tällä kertaa ole tarjota, syytän siitä laiskuuttani :) Myös tuotearvostelut jäävät myöhemmäksi, sillä en ole ehtinyt käyttämään ostoksiani vielä tarpeeksi, jotta voisin kertoa totuuden mukaisesti niistä.


Siis tän postauksen pointti oli se... jos halvat meikit kiinnostaa niin menkäähän vilkaseen, jos Yves Rocher:ilta löytyis vaikka jotain kivaa teillekin. (Sori, tulipa outo postaus... taidan olla vähän väsynyt :9)

Ei kommentteja: