keskiviikko 17. syyskuuta 2008

Eläköön, meikkifriikit

Olin viikonloppuna juhlimassa mökillä avokkini ja hänen tuttaviensa kanssa. Tällä reissulla minulle paljastui, että eräs avokkini kavereista (naispuolinen) oli ainakin yhtä paha meikkifriikki kuin minäkin ellei jopa pahempi. Oli siinä avokillani naurussa pidättelemistä, kun tohkeissamme kävimme läpi lähes kaikki nettikosmtiikkakaupat ja vertailimme mielestämme parhaita mineraalimeikkisarjoja jne. Kerrankin tapasin kasvotusten ihmisen, joka ymmärsi kun puhuin Coastal scentsin siveltimistä tai kuinka haluaisin tilata Korresia kreikkalaisesta apteekista.









Minusta oli jännä huomata kuinka kaverimme kosmetiikka friikkeys erosi omastani. Hänen pakkomielteenä oli mineraalimeikit kun taas minä menen sekaisin lähestulokoon kaikista ihanista luomiväreistä.






Sain häneltä muutaman minulle ihka uuden sarjan mineraalimeikkinäytteitä kokeiltavaksi. Sain LaurEss:in poskipunan ja aubreynicole:n kaksi sample pohjaa. Poskipuna oli makuuni liian kimalteleva, mutta kaverimme kehui kovasti sarjan meikkipohjia ja meinasi niiden olevan parempia kuin Aliman, Lily Lolon tai EDM:n. Sample pohjia olen jo jonkin verran kokeillut ja mielestäni ne ovat ihan ok pohjia, mutta saa nähdä mitä tilaan, kun uuden tilauksen aika koittaa. Hinnaltaa nuo aubreynicolen pohjat ovat EDM:n luokkaa ja LaurEss:in $18 luokkaa, mutta postikuluista en oikein saanut selkoa.

Ei kommentteja: