lauantai 21. elokuuta 2010

I.d. BareMinerals "Light W15"

Sain kaveriltani kokeiltavaksi BareMinerals:in 2g:n näyte meikkipohjan, joka oli ollut hänelle liian tumma. Ja minä luulin olevani kalpea... Samalla sain myös kokella hänen warmt aurinkopuuteriaan, josta muuten pidin kovasti. Olen aikaisemmin käyttänyt Everyday minerals:in pohjia, mutta kaikki omistamani ovat liian vaaleita kesäkäyttöön. 

Olen kuullut, että useat ihmiset ovat saaneet allergisia reaktioita tai aknea BareMinerals:in pohjista, joten olin todella skeptinen ennen kokeilua. Onneksi en kuulunut näiden ihmisten joukkoon, jotka saavat iho-oireita BareMinerals:in pohjista, sillä ihastuin "uudelleen" mineraalimeikkeihin.

Levitin BareMinerals:in pohjan iholleni kabukilla ja tulos oli niin hyvännäköinen etten sen jälkeen ole tavallisiin meikkivoiteisiin pahemmin koskenut. Lopputulos on kuulas iho, mutta pohja peittää hyvin myös ihon pikkuvirheet, joten peiteainetta ei tarvitse käyttää, jos iho kohtuu hyvässä kunnossa. Tietty finnien sun muiden isompien ihovirheiden peittämiseen voi joutua kaivamaan esiin raskaampaa arsenaliiniä. 

Ihastuin tähän pohjaan niin, että tilasin täyskokoisen pakkauksen varastoon yhdessä warmt-aurinkopuuterin kanssa. Suosittelen tuotetta sillä varauksella, että tuotetta kannattaa kokeilla esim. kaverilta tai näytepakkauksesta allergisoivan luonteen vuoksi.

Taisin itse maksaa täyskokoisesta tuotteesta noin $25 postikulut mukaan luettuna. Suomesta ostettuna tämä pohja voi tulla maksamaa jopa 50 euroa.

2 kommenttia:

HeidiB kirjoitti...

Mun normaalille/rasvaisella ja ajoittain pintakuivalle iholle Bare Minerals ei sopinut. Meikkipohja peitti kyllä hyvin kuhan jaksoi kerrostaa, mutta alkuperäisen koostumuksen "dewy-look" sai oman nassuni näyttämään hurjan rasvaiselta. Myöskin pohja nipisteli ja kutitti ikävästi kasvoja, punoitusta tai kukkumista ei onneksi esiintynyt. Olen miettinyt uudemman matte koostumuksen kokeilemista, katsojaan jos se olisi parempi ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on ihan samanlaiset kokemukset sun kanssa BM:stä, ihan huippu! Midtä olet sitä tilannut? :)