maanantai 12. huhtikuuta 2010

Kynsiä, kynsiä ja vielä kerran kynsiä

Oon viime aikoina ollut todella innostunut kynsien koristelusta, mikä sinänsä on kummaa, koska en ikinä ennen ole halunnut koristeltuja kynsiä. Olen kyllä ihastellut koristeltuja kynsiä, jos olen niitä nähnyt, mutta itselleni en ole niitä halunnut. Aloittelijahan minä vielä olen, mutta haluan silti näyttää teille muutamia tekemiäni kynsikoristeita. Nämä ovat siis ensimmäisiä itse tekemiäni koristuksia eivätkä siis ole mitään täydellisiä, mutta pikku hiljaa olen oppinut hallitsemaan myös vasemman käden osalta yksinkertaisimpia koristuksia. Koristuksia tehdessäni olen käyttänyt ebaystä tilaamiani Nail Star lakkoja, Kiss Nail Art lakkoja sekä normi lakkoja. Erityisen positiivisesti yllättynyt olen Seppälän lakkavalikoimasta sekä niiden laadusta. Erityisesti tykkäsin Models Own:in lakasta, jolla sai todella peittävän jäljen jo kahdella kerroksella. Hintaa Models Own:eilla taisi olla 4,95, Miss Selene:llä 1,95(pieni pullo)  ja Sinful Colors:illa 3,95.


Pohjalla: Mavalan protective base 002
Koko kynnelle: Mavalan Reno 91
Raidat: 
-hopea ja valkoinen Kiss Nail Art lakka
-Punaiset Nail Star
Top coat: Mavalan


Pohjalla: 002
Koko kynnelle: Models Own Pastel Pink
Kulma: Mavalan Izmir 47
Raita: Kiss Nail Art
Top Coat: Mavalan


Pohjalla: 002
Koko kynnelle: Sinful Colors Snowing Gold
Kärki: musta Miss Selene
Raidat: musta, Kiss N/A
kulta hile, Nail Star
Top Coat: Mavalan

Ei kommentteja: